Magnetyzery Turbomag® - działanie
Technologia jak z przyszłości dostępna w Ożarowie Mazowieckim
Magnetyzery Turbomag® to zaawansowane, a zarazem kompaktowe urządzenia produkowane pod Warszawą, które bezinwazyjnie montuje się w samochodach. Ich obecność na rynku potwierdza skuteczność: generują one realne oszczędności paliwa oraz poprawiają dynamikę pojazdu. Działanie oparte na technologii Multipolar jest również korzystne dla środowiska, gdyż proces pełniejszego spalania istotnie redukuje ilość toksycznych substancji w spalinach.
Ile magnetyzerów należy zamontować? Nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi. W małym aucie miejskim wystarczy jeden zestaw, natomiast w większych jednostkach napędowych (np. SUV, dostawcze) zalecamy montaż kilku kompletów dla optymalnego efektu jonizacji.
Użytkownicy naszych systemów notują spadek zużycia paliwa (w zależności od techniki jazdy), a toksyczność spalin spada drastycznie. Dzięki temu układ wydechowy, w tym katalizator i filtr DPF, pracuje w znacznie lżejszych warunkach.
W seryjnym aucie każdy wzrost dynamiki jest cenny. Turbomag® pozwala odzyskać fabryczną sprawność silnika bez konieczności kosztownego tuningu mechanicznego czy ingerencji w elektronikę sterującą.
Turbomag® działa natychmiastowo. Już po przejechaniu pierwszych 10-15 km od momentu zainstalowania (czas na ułożenie się pola magnetycznego) silnik pracuje równiej, ciszej i chętniej reaguje na pedał gazu.

Zasady działania i korzyści
Szczegółowe wyjaśnienie procesów zachodzących w silniku.
1. Przepływowe – wpinane w przewód (wymagają przecięcia przewodu, co jest ryzykowne w nowoczesnych autach i niezalecane przez nas).
2. Nakładkowe (Turbomag®) – montowane na przewodach bez ich przecinania. Działają poprzez:
- jonizację dipoli w paliwie i powietrzu (lepsze wiązanie z tlenem),
- oczyszczanie układu z ferromagnetyków (opiłków),
- domineralizację estru olejowego (zmniejszenie tarcia w silniku).
- ochrona katalizatora i filtra DPF (mniej sadzy),
- zwiększenie momentu obrotowego (lepsza elastyczność),
- wyciszenie pracy silnika (równomierny proces spalania),
- zapobieganie zatykaniu się wtryskiwaczy,
- usuwanie nagaru z komór spalania,
- realna oszczędność paliwa w trasie i mieście.
- spadek emisji CO, HC i NOx nawet o 50%,
- płynniejszą pracę gaźników i systemów Common Rail,
- czystsze świece zapłonowe,
- łatwiejszy rozruch zimą,
- wydłużenie żywotności jednostki napędowej.
