Status realizacji zamówienia
sprawdź swoje zamówienie
Każdy Klient, składający zamówienie w naszym sklepie, ma możliwość zweryfikowania statusu realizacji zamówienia. W tym celu wystarczy wypełnić prosty formularz, w którym należy podać adres e-mail oraz numer zamówienia.
Po jego akceptacji zaprezentowana zostanie informacja, na którym z etapów procesu znajduje się zamówienie. Jeśli zamówienie nie zostanie znalezione, to system poinformuje o tym użytkownika - należy w takim przypadku sprawdzić poprawność podanych danych.
Dokładnie rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie śledzenie swojego zamówienia, dlatego chcemy, aby proces ten był jak najbardziej przejrzysty i wygodny. Wszystko po to, abyś mógł cieszyć się zakupami w naszym sklepie bez żadnych obaw i z pewnością co do otrzymania swojego zamówienia. Proces weryfikacji zamówienia jest prosty i intuicyjny, zaprojektowany z myślą o Twojej wygodzie.
Zapraszamy do skorzystania z naszego formularza sprawdzenia statusu zamówienia, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Aby zweryfikować status swojego zamówienia należy wprowadzić
Statusy zamówień
- status [0] - zamówienie zostało złożone przez stronę internetową
- status [1] - wpłynęła płatność za przesyłkę (zamówienie w trakcie realizacji)
- status [2] - zamówienie zostało wysłane - proszę czekać na przybycie kuriera
- status [3] - przesyłka została anulowana - prosimy o kontakt
Zamówienie numer
sprawdź swoje zamówienie
Aktualnie Twoje zamówienie ma status:
Data nadania wysyłki:
Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS
Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS .
Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:
Z naszej strony przesyłki wysyłane są każdego dnia roboczego, reszta pozostaje w rękach kurierów GLS.
Prosimy przygotować odliczoną kwotę dla kuriera GLS w gotówce - Dziękujemy!
Data nadania wysyłki:
Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS
Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS
Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:
Z naszej strony przesyłki wysyłane są każdego dnia roboczego, reszta pozostaje w rękach kurierów GLS
Data nadania wysyłki:
Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy InPost
Aby skontaktować się z firmą kurierską InPost sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej
Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:
Z naszej strony przesyłki wysyłane są każdego dnia roboczego, reszta pozostaje w rękach kurierów InPost
Jeśli chcesz anulować całkowicie zamówienie kliknij link poniżej:
Jak postępować przy odbiorze przesyłki?
Sprawdź paczkę przy dostawie: Najlepiej jak najszybciej upewnić się, że przesyłka nie nosi śladów uszkodzeń lub nie została "okradziona", przeprowadź kontrolę przy odbiorze od kuriera. Kurier poczeka na tę weryfikację w razie podejrzeń nie odbieraj paczki.
Wyszukaj oznaczenia: Uszkodzone paczki zazwyczaj oznaczane są specjalną firmową taśmą z logo GLS / InPost oraz numerem filii GLS / InPost. Taśmami tymi oklejane są paczki na sortowniach jeśli zostały uszkodzone.
Jeśli zauważysz uszkodzenia: Jeśli odkryjesz uszkodzenia, dokładnie wypełnij protokół szkody wspólnie z kurierem. Ważne jest uwzględnienie rodzaju opakowania, na przykład, czy to karton, folia bąbelkowa, czy wypełnienie styropianowe - wszystko to musi być dokładnie opisane.
Alternatywa - nie odbieraj przesyłki: Jeśli nie chcesz zajmować się formalnościami związanymi z uszkodzoną przesyłką, najlepiej jest po prostu NIE ODBIERAĆ PACZKI. W takim przypadku poinformuj nas jako nadawcę o tym fakcie, abyśmy mogli wysłać przesyłkę jeszcze raz. W tej sytuacji zajmiemy się reklamacją, aby nie obciążać naszego Klienta.