magnesy neodymowe

Co to są magnesy neodymowe? Praktycznie wszystkie magnesy neodymowe, którymi dysponujemy na stanie magazynowym, znajdują się na poniższym wykazie sprawdź cennik magnesów

magnesy dla poszukiwaczy F 300 GOLD z silnym uchem bocznym i liną

Gdzie kupić silny UM magnes do poszukiwań? Uchwyty z magnesów w trwałej i szczelnej obudowie nadają się wyśmienicie do stosowania w niesprzyjających warunkach pogodowych, na przykład na śniegu i w deszczu czytaj więcej info...

uchwyty magnetyczne

Uchwyty magnetyczne mogą być stosowane do usprawniania produkcji, poszukiwań dna morza lub do znajdowania skał kosmicznych ze złota. Mocowania to śruba 3x [M10] duża siła poznaj ofertę...

Obiecujemy wysyłkę zamówienia magnesów w dzień zlecenia jeżeli zamówienie złożone jest przed 14:00 w dni robocze.

logo Dhit sp. z o.o.

Status realizacji zamówienia

sprawdź swoje zamówienie

Każdy Klient, który złożył u nas zamówienie, ma możliwość zweryfikowania statusu realizacji zamówienia. Wystarczy w tym celu wypełnienie prostego formularza, w którym trzeba podać numer zamówienia i adres mailowy.
Po jego zaakceptowaniu wyświetlana jest informacja, na którym z etapów procesu jest aktualnie konkretne zamówienie. Jeśli zamówienie nie zostanie znalezione, to użytkownik zostanie o tym poinformowany - należy w takim przypadku sprawdzić poprawność podanych danych.

Dokładnie rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie śledzenie swojego zamówienia, dlatego chcemy, aby proces ten był jak najbardziej przejrzysty i wygodny. Wszystko po to, abyś mógł cieszyć się zakupami w naszym sklepie bez żadnych obaw i z pewnością co do otrzymania swojego zamówienia. Proces weryfikacji zamówienia jest prosty i intuicyjny, zaprojektowany z myślą o Twojej wygodzie.

Zapraszamy do skorzystania z naszego formularza sprawdzenia statusu zamówienia, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Żeby dowiedzieć się o statusie złożonego zamówienia należy podać

Statusy zamówień

  • status [0] - złożono zamówienie za pomocą strony WWW
  • status [1] - płatność za przesyłkę zaksięgowana (zamówienie w trakcie realizacji)
  • status [2] - przesyłka wysłana do odbiorcy - proszę czekać na przybycie kuriera
  • status [3] - przesyłka została anulowana - prosimy o kontakt
sprawdź status przesyłki

Zamówienie numer

sprawdź swoje zamówienie

Aktualnie Twoje zamówienie ma status:

Dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym sklepie! Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i zostanie wysłane za pośrednictwem kuriera za pobraniem.
Zamówienie w trakcie realizacji. Twoja zamówienie jest przygotowywana do dostawy. Dziękujemy! W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało nadane, a paczka jest już w drodze - jeśli podano numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z informacjami o przesyłce. Upewnij się o przygotowanie kwoty do zapłaty w gotówce gdyż zamówienie zostało nadana za pobraniem.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS

Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS .

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki są wysyłane każdego dnia roboczego, reszta pozostaje w rękach kurierów GLS.
Prosimy przygotować odliczoną kwotę dla kuriera GLS w gotówce - Dziękujemy!

Przesyłka została nie zostanie dostarczona - prosimy o kontakt w tej sprawie. Przesyłka nie zostanie dostarczona - prosimy o dostarczenie dodatkowych informacji jeśli nadal chcesz zamówić?
Zamówienie zostało złożone za pomocą strony WWW. Aktualnie przesyłka oczekuje na płatność.
Opłata za zamówienie została zaksięgowana, a przesyłka przekazane jest do realizacji. Twoja przesyłka jest przygotowywana do dostawy. W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a przesyłka jest już w drodze - jeśli podałeś numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na przybycie kuriera, który dostarczy Twoją przesyłkę.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS

Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki są wysyłane każdego dnia roboczego, reszta pozostaje w rękach kurierów GLS

Przesyłka została nie zostanie dostarczona - prosimy o kontakt w tej sprawie. Przesyłka nie zostanie dostarczona - prosimy o dostarczenie dodatkowych informacji jeśli nadal chcesz zamówić?
Zamówienie zostało złożone za pomocą strony WWW. Aktualnie przesyłka oczekuje na płatność.
Opłata za zamówienie została zaksięgowana, a przesyłka przekazane jest do realizacji. Twoja przesyłka jest przygotowywana do dostawy. W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a przesyłka jest już w drodze - jeśli podałeś numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na przybycie kuriera, który dostarczy Twoją przesyłkę.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy InPost

Aby skontaktować się z firmą kurierską InPost sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki są wysyłane każdego dnia roboczego, reszta pozostaje w rękach kurierów InPost

Przesyłka została nie zostanie dostarczona - prosimy o kontakt w tej sprawie. Przesyłka nie zostanie dostarczona - prosimy o dostarczenie dodatkowych informacji jeśli nadal chcesz zamówić?

Jeśli chcesz anulować całkowicie zamówienie kliknij link poniżej:

Jak postępować przy odbiorze przesyłki?

Sprawdź paczkę przy dostawie: Najlepiej jak najszybciej upewnić się, że przesyłka nie nosi śladów uszkodzeń lub nie została "okradziona", przeprowadź kontrolę przy odbiorze od kuriera. Kurier poczeka na tę weryfikację w razie podejrzeń nie odbieraj paczki.
Wyszukaj oznaczenia: Uszkodzone paczki zazwyczaj oznaczane są specjalną firmową taśmą z logo GLS / InPost oraz numerem filii GLS / InPost. Taśmami tymi oklejane są paczki na sortowniach jeśli zostały uszkodzone.
Jeśli zauważysz uszkodzenia: Jeśli odkryjesz uszkodzenia, dokładnie wypełnij protokół szkody wspólnie z kurierem. Ważne jest uwzględnienie rodzaju opakowania, na przykład, czy to karton, folia bąbelkowa, czy wypełnienie styropianowe - wszystko to musi być dokładnie opisane.
Alternatywa - nie odbieraj przesyłki: Jeśli nie chcesz zajmować się formalnościami związanymi z uszkodzoną przesyłką, najlepiej jest po prostu NIE ODBIERAĆ PACZKI. W takim przypadku poinformuj nas jako nadawcę o tym fakcie, abyśmy mogli wysłać przesyłkę jeszcze raz. W tej sytuacji zajmiemy się reklamacją, aby nie obciążać naszego Klienta.

sprawdź status przesyłki
logo Dhit sp. z o.o.

e-mail: bok@dhit.pl

tel: +48 888 99 98 98