Status realizacji zamówienia
sprawdź swoje zamówienie
Każdy z Klientów, który składa w naszym sklepie zamówienie, ma możliwość szybkiego sprawdzenia jego statusu. Wystarczy w tym celu wypełnienie formularza, w którym podaje się numer zamówienia i adres mailowy.
Po zaakceptowaniu formularza zostaje wyświetlona informacja, na jakim etapie realizacji jest aktualnie dane zamówienie. Jeśli zamówienie nie zostanie znalezione, to użytkownik zostanie o tym poinformowany - w takim przypadku trzeba sprawdzić czy dane zostały poprawnie wprowadzone.
Żeby zweryfikować status złożonego zamówienia proszę wpisać
Statusy zamówienia
- status [0] - zamówienie zostało złożone poprzez stronę WWW
- status [1] - płatność za przesyłkę zaksięgowana (realizacja zamówienia)
- status [2] - przesyłka wysłana do odbiorcy - proszę czekać na kuriera GLS
- status [3] - zamówienie zostało anulowane - prosimy o kontakt

Zamówienie numer
sprawdź swoje zamówienie
Aktualnie Twoje zamówienie ma status :
W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Jeśli chcesz anulować całkowicie zamówienie kliknij link poniżej:
Pamiętaj!
Aby sprawdzić jak najszybciej przesyłkę (może być przy odbiorze, przy kurierze kurier poczeka) - czy nie nosi śladów zniszczenia podczas transportu, albo czy nie została "okradzona" i zajrzeć do środka.
Prawie zawsze uszkodzone przesyłki obklejane są firmową taśmą z napisem GLS oraz numerem filii GLS to są magnesy i lubią się kleić nie tylko do rąk ;)
Jeśli decydujemy się na odbiór i stwierdzimy uszkodzenia należy dokładnie wraz z kurierem wypełnić protokół szkody (uwzględniając rodzaj opakowania - karton, folia bąbelkowa, wypełnienie styropianowe - MUSI TO BYĆ WYPISANE)
lub by się w to nie bawić najlepiej NIE ODBIERAĆ PRZESYŁKI. Wystarczy powiadomić nas jako nadawcę o tym fakcie, abyśmy wysłali przesyłkę jeszcze raz. W takim przypadku my zajmiemy się reklamacją, a nie Klient (wiemy jak to się załatwia chociaż zdarza się to średnio 1 na 3 miesiące).
Miejmy nadzieję, iż będzie wszystko ok.
