e-mail: bok@dhit.pl

magnesy neodymowe

Czym są neodymowe magnesy? Na spisie poniżej można znaleźć praktycznie wszystkie neodymowe magnesy które posiadamy na stanie poznaj ofertę magnesów

uchwyt z magnesem do łowienia F550 BlackSiver

Gdzie zakupić silny magnes? Magnetyczne uchwyty w trwałej i szczelnej obudowie ze stali idealnie nadają się do pracy w zmiennych i niedogodnych warunkach klimatycznych, w tym również na śniegu i w deszczu czytaj...

uchwyty magnetyczne

Magnetyczne uchwyty mogą być używane do ułatwienia procesów produkcyjnych, poszukiwań dna morza lub do odnajdywania skał kosmicznych z metalu. Mocowania to śruba 3x [M10] duża siła zobacz ofertę...

Gwarantujemy wysyłkę zamówienia w dzień zlecenia jeśli zamówienie przyjęte jest do godziny 14:00 w dni pracujące.

logo Dhit sp. z o.o.

Status realizacji zamówienia

sprawdź swoje zamówienie

Każdy Klient, który złożył u nas zamówienie, ma możliwość zweryfikowania statusu. W tym celu wystarczy wypełnienie prostego formularza, w którym podaje się adres e-mail oraz numer zamówienia.
Po zaakceptowaniu formularza zaprezentowana zostanie informacja, na którym z etapów procesu będzie się znajdować konkretne zamówienie. Jeżeli zamówienie nie zostanie znalezione, to użytkownik zostanie o tym poinformowany - należy w takim przypadku sprawdzić poprawność wprowadzonych danych.

Dokładnie rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie śledzenie swojego zamówienia, dlatego chcemy, aby proces ten był jak najbardziej przejrzysty i wygodny. Wszystko po to, abyś mógł cieszyć się zakupami w naszym sklepie bez żadnych obaw i z pewnością co do otrzymania swojego zamówienia. Proces weryfikacji zamówienia jest prosty i intuicyjny, zaprojektowany z myślą o Twojej wygodzie.

Zapraszamy do skorzystania z naszego formularza sprawdzenia statusu zamówienia, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Aby dowiedzieć się o statusie złożonego zamówienia należy wpisać

Statusy zamówień

  • status [0] - złożono zamówienie poprzez stronę WWW
  • status [1] - płatność za przesyłkę zaksięgowana (zamówienie w trakcie realizacji)
  • status [2] - przesyłka wysłana do odbiorcy - wkrótce przybędzie kurier GLS
  • status [3] - zamówienie zostało anulowane - prosimy o kontakt
przesyłki z magnesami

Zamówienie numer

sprawdź swoje zamówienie

Aktualnie Twoje zamówienie ma status:

W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98

Jeśli chcesz anulować całkowicie zamówienie kliknij link poniżej:

Pamiętaj!

Aby sprawdzić jak najszybciej przesyłkę (może być przy odbiorze, przy kurierze kurier poczeka) - czy nie nosi śladów zniszczenia podczas transportu, albo czy nie została "okradzona" i zajrzeć do środka.

Prawie zawsze uszkodzone przesyłki obklejane są firmową taśmą z napisem GLS oraz numerem filii GLS to są magnesy i lubią się kleić nie tylko do rąk ;)
Jeśli decydujemy się na odbiór i stwierdzimy uszkodzenia należy dokładnie wraz z kurierem wypełnić protokół szkody (uwzględniając rodzaj opakowania - karton, folia bąbelkowa, wypełnienie styropianowe - MUSI TO BYĆ WYPISANE)
lub by się w to nie bawić najlepiej NIE ODBIERAĆ PRZESYŁKI. Wystarczy powiadomić nas jako nadawcę o tym fakcie, abyśmy wysłali przesyłkę jeszcze raz. W takim przypadku my zajmiemy się reklamacją, a nie Klient (wiemy jak to się załatwia chociaż zdarza się to średnio 1 na 3 miesiące).
Miejmy nadzieję, iż będzie wszystko ok.

sprawdź status transportu magnesów
logo Dhit sp. z o.o.

e-mail: bok@dhit.pl

tel: +48 888 99 98 98