Neodymy – szeroki wybór kształtów

Potrzebujesz niezawodnego pola magnetycznego? Mamy w ofercie szeroki wybór magnesów o różnych kształtach i wymiarach. Doskonale sprawdzą się do zastosowań domowych, warsztatu oraz modelarstwa. Zobacz produkty w naszym magazynie.

sprawdź cennik i wymiary

Magnet fishing: mocne zestawy F200/F400

Rozpocznij przygodę związaną z eksploracją dna! Nasze specjalistyczne uchwyty (F200, F400) to pewność chwytu i potężnej siły. Nierdzewna konstrukcja oraz mocne linki są niezawodne w trudnych warunkach wodnych.

znajdź sprzęt do poszukiwań

Magnetyczne rozwiązania dla firm

Sprawdzone rozwiązania do mocowania bezinwazyjnego. Mocowania gwintowane (zewnętrznym lub wewnętrznym) zapewniają błyskawiczną organizację pracy na halach produkcyjnych. Idealnie nadają się przy mocowaniu oświetlenia, sensorów oraz reklam.

zobacz parametry techniczne

🚀 Błyskawiczna realizacja: zamówienia do 14:00 wysyłamy od ręki!

Dhit sp. z o.o.

Status realizacji zamówienia

sprawdź złożone zamówienie

Każdy Klient, który złożył zamówienie w naszym sklepie, może szybko sprawdzić jego status realizacji zamówienia. Wystarczy w tym celu wypełnienie formularza, w którym trzeba uzupełnić numer zamówienia i adres mailowy.
Po zaakceptowaniu formularza wyświetlana jest informacja, na jakim etapie realizacji jest aktualnie konkretne zamówienie. Jeżeli zamówienie nie zostanie znalezione, to użytkownik otrzyma o tym informację - w takim przypadku trzeba sprawdzić danych, które się podało.

Dokładnie rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie śledzenie swojego zamówienia, dlatego chcemy, aby proces ten był jak najbardziej przejrzysty i wygodny. Wszystko po to, abyś mógł cieszyć się zakupami w naszym sklepie bez żadnych obaw i z pewnością co do otrzymania swojego zamówienia. Proces weryfikacji zamówienia jest prosty i intuicyjny, zaprojektowany z myślą o Twojej wygodzie.

Zapraszamy do skorzystania z naszego formularza sprawdzenia statusu zamówienia, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Aby zweryfikować status zamówienia proszę podać

Statusy zamówienia

  • status [0] - złożono zamówienie poprzez stronę WWW
  • status [1] - płatność za przesyłkę zaksięgowana (zamówienie w trakcie realizacji)
  • status [2] - przesyłka została wysłana - wkrótce przybędzie kurier GLS/InPost
  • status [3] - zamówienie zostało anulowane - prosimy o kontakt
sprawdź status przesyłki

Zamówienie numer

sprawdź złożone zamówienie

Aktualnie Twoje zamówienie ma status:

Dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym sklepie! Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i zostanie wysłane za pośrednictwem kuriera za pobraniem.
Przesyłka w trakcie przygotowania. Twoja przesyłka za pobraniem jest przygotowywana do dostawy. Dziękujemy! W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Przesyłka została nadana, a paczka jest już w drodze - jeśli podano numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z informacjami o przesyłce. Prosimy o przygotowanie kwoty do zapłaty w gotówce gdyż zamówienie zostało nadana za pobraniem.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS

Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS .

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki są wysyłane każdego dnia roboczego, reszta pozostaje w rękach kurierów GLS.
Prosimy przygotować odliczoną kwotę dla kuriera GLS w gotówce - Dziękujemy!

Przesyłka została anulowana - potrzebujemy o kontakt w tej sprawie. Przesyłka nie zostanie dostarczona - potrzebujemy dodatkowych informacji od Ciebie jeśli nadal chcesz zamówić?
Zamówienie zostało złożone za pomocą strony WWW. Aktualnie przesyłka oczekuje na płatność.
Płatność za przesyłkę została potwierdzona, a zamówienie jest teraz do przygotowania. Twoja przesyłka jest przygotowywana do wysyłki. W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a przesyłka jest już w drodze - jeśli podałeś numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na przybycie kuriera, który dostarczy Twoją przesyłkę.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS

Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki są wysyłane każdego dnia roboczego, reszta pozostaje w rękach kurierów GLS

Przesyłka została anulowana - potrzebujemy o kontakt w tej sprawie. Przesyłka nie zostanie dostarczona - potrzebujemy dodatkowych informacji od Ciebie jeśli nadal chcesz zamówić?
Zamówienie zostało złożone za pomocą strony WWW. Aktualnie przesyłka oczekuje na płatność.
Płatność za przesyłkę została potwierdzona, a zamówienie jest teraz do przygotowania. Twoja przesyłka jest przygotowywana do wysyłki. W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a przesyłka jest już w drodze - jeśli podałeś numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na przybycie kuriera, który dostarczy Twoją przesyłkę.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy InPost

Aby skontaktować się z firmą kurierską InPost sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki są wysyłane każdego dnia roboczego, reszta pozostaje w rękach kurierów InPost

Przesyłka została anulowana - potrzebujemy o kontakt w tej sprawie. Przesyłka nie zostanie dostarczona - potrzebujemy dodatkowych informacji od Ciebie jeśli nadal chcesz zamówić?

Jeśli chcesz anulować całkowicie zamówienie kliknij link poniżej:

Jak postępować przy odbiorze przesyłki?

Sprawdź paczkę przy dostawie: Najlepiej jak najszybciej upewnić się, że przesyłka nie nosi śladów uszkodzeń lub nie została "okradziona", przeprowadź kontrolę przy odbiorze od kuriera. Kurier poczeka na tę weryfikację w razie podejrzeń nie odbieraj paczki.
Wyszukaj oznaczenia: Uszkodzone paczki zazwyczaj oznaczane są specjalną firmową taśmą z logo GLS / InPost oraz numerem filii GLS / InPost. Taśmami tymi oklejane są paczki na sortowniach jeśli zostały uszkodzone.
Jeśli zauważysz uszkodzenia: Jeśli odkryjesz uszkodzenia, dokładnie wypełnij protokół szkody wspólnie z kurierem. Ważne jest uwzględnienie rodzaju opakowania, na przykład, czy to karton, folia bąbelkowa, czy wypełnienie styropianowe - wszystko to musi być dokładnie opisane.
Alternatywa - nie odbieraj przesyłki: Jeśli nie chcesz zajmować się formalnościami związanymi z uszkodzoną przesyłką, najlepiej jest po prostu NIE ODBIERAĆ PACZKI. W takim przypadku poinformuj nas jako nadawcę o tym fakcie, abyśmy mogli wysłać przesyłkę jeszcze raz. W tej sytuacji zajmiemy się reklamacją, aby nie obciążać naszego Klienta.

sprawdź status przesyłki
Dhit sp. z o.o.

e-mail: bok@dhit.pl

tel: +48 888 99 98 98