magnesy neodymowe

Co to są magnesy neodymowe? Szukasz silnych neodymowych magnesów o udźwigu? Kompletny wykaz dostępnych towarów można znaleźć na poniższym wykazie zobacz ofertę magnesów

uchwyt z magnesem do poszukiwań F 300 GOLD z silnym uchem bocznym i liną

Gdzie kupić silny UM magnes do poszukiwań? Uchwyty z magnesami w szczelnej i trwałej stalowej obudowie nadają się wyśmienicie do stosowania w trudnych, wymagających warunkach pogodowych, w tym w czasie opadów śniegu i deszczu czytaj...

uchwyty magnetyczne

Uchwyty magnetyczne mogą być stosowane do ułatwienia procesów produkcyjnych, poszukiwań dna morza lub do odnajdywania skał kosmicznych z metalu. Mocowania to śruba 3x [M10] duża moc zobacz ofertę...

Gwarantujemy wysyłkę zamówienia magnesów tego samego dnia jeżeli zlecenie przyjęte jest przed 14:00 w dni robocze.

logo Dhit sp. z o.o.

Status realizacji zamówienia

sprawdź złożone zamówienie

Każdy Klient, składający u nas zamówienie, może szybko zweryfikować jego status realizacji zamówienia. Wystarczy w tym celu wypełnić prosty formularz, w którym trzeba podać adres e-mail oraz numer zamówienia.
Po jego zaakceptowaniu zostaje wyświetlona informacja, na którym z etapów procesu będzie się znajdować dane zamówienie. Jeżeli zamówienie nie zostanie znalezione, to użytkownik otrzyma o tym informację - w takiej sytuacji należy sprawdzić danych, które się podało.

Dokładnie rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie śledzenie swojego zamówienia, dlatego chcemy, aby proces ten był jak najbardziej przejrzysty i wygodny. Wszystko po to, abyś mógł cieszyć się zakupami w naszym sklepie bez żadnych obaw i z pewnością co do otrzymania swojego zamówienia. Proces weryfikacji zamówienia jest prosty i intuicyjny, zaprojektowany z myślą o Twojej wygodzie.

Zapraszamy do skorzystania z naszego formularza sprawdzenia statusu zamówienia, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Aby dowiedzieć się o statusie swojego zamówienia proszę podać

Statusy zamówienia

  • status [0] - zamówienie jest złożone przez serwis WWW
  • status [1] - płatność za przesyłkę wpłynęła (realizacja zamówienia)
  • status [2] - przesyłka wysłana do odbiorcy - proszę czekać na kuriera GLS/InPost
  • status [3] - zamówienie zostało anulowane - prosimy o kontakt
sprawdź status przesyłki

Zamówienie numer

sprawdź złożone zamówienie

Aktualnie Twoje zamówienie ma status:

Dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym sklepie! Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i zostanie wysłane za pośrednictwem kuriera za pobraniem.
Przesyłka w trakcie realizacji. Twoja przesyłka jest przygotowywana do dostawy. Dziękujemy! W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a paczka jest już w drodze - jeśli podałeś numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Upewnij się o przygotowanie kwoty do zapłaty w gotówce gdyż zamówienie zostało wysłana za pobraniem.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS

Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS .

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki są wysyłane każdego dnia roboczego, reszta leży w rękach kurierów GLS.
Prosimy przygotować odliczoną kwotę dla kuriera GLS w gotówce - Dziękujemy!

Przesyłka została anulowana - potrzebujemy o kontakt w tej sprawie. Zamówienie zostało anulowane - prosimy o dostarczenie dodatkowych informacji jeśli nadal chcesz otrzymać przesyłkę?
Zamówienie zostało złożone za pomocą strony WWW. Aktualnie przesyłka oczekuje na płatność.
Płatność za przesyłkę została zaksięgowana, a zamówienie przekazane jest do realizacji. Twoja zamówienie jest w trakcie przygotowania do dostawy. W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a przesyłka jest już w drodze - jeśli podałeś numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na przybycie kuriera, który dostarczy Twoją przesyłkę.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS

Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki są wysyłane każdego dnia roboczego, reszta leży w rękach kurierów GLS

Przesyłka została anulowana - potrzebujemy o kontakt w tej sprawie. Zamówienie zostało anulowane - prosimy o dostarczenie dodatkowych informacji jeśli nadal chcesz otrzymać przesyłkę?
Zamówienie zostało złożone za pomocą strony WWW. Aktualnie przesyłka oczekuje na płatność.
Płatność za przesyłkę została zaksięgowana, a zamówienie przekazane jest do realizacji. Twoja zamówienie jest w trakcie przygotowania do dostawy. W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a przesyłka jest już w drodze - jeśli podałeś numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na przybycie kuriera, który dostarczy Twoją przesyłkę.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy InPost

Aby skontaktować się z firmą kurierską InPost sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki są wysyłane każdego dnia roboczego, reszta leży w rękach kurierów InPost

Przesyłka została anulowana - potrzebujemy o kontakt w tej sprawie. Zamówienie zostało anulowane - prosimy o dostarczenie dodatkowych informacji jeśli nadal chcesz otrzymać przesyłkę?

Jeśli chcesz anulować całkowicie zamówienie kliknij link poniżej:

Jak postępować przy odbiorze przesyłki?

Sprawdź paczkę przy dostawie: Najlepiej jak najszybciej upewnić się, że przesyłka nie nosi śladów uszkodzeń lub nie została "okradziona", przeprowadź kontrolę przy odbiorze od kuriera. Kurier poczeka na tę weryfikację w razie podejrzeń nie odbieraj paczki.
Wyszukaj oznaczenia: Uszkodzone paczki zazwyczaj oznaczane są specjalną firmową taśmą z logo GLS / InPost oraz numerem filii GLS / InPost. Taśmami tymi oklejane są paczki na sortowniach jeśli zostały uszkodzone.
Jeśli zauważysz uszkodzenia: Jeśli odkryjesz uszkodzenia, dokładnie wypełnij protokół szkody wspólnie z kurierem. Ważne jest uwzględnienie rodzaju opakowania, na przykład, czy to karton, folia bąbelkowa, czy wypełnienie styropianowe - wszystko to musi być dokładnie opisane.
Alternatywa - nie odbieraj przesyłki: Jeśli nie chcesz zajmować się formalnościami związanymi z uszkodzoną przesyłką, najlepiej jest po prostu NIE ODBIERAĆ PACZKI. W takim przypadku poinformuj nas jako nadawcę o tym fakcie, abyśmy mogli wysłać przesyłkę jeszcze raz. W tej sytuacji zajmiemy się reklamacją, aby nie obciążać naszego Klienta.

sprawdź status przesyłki
logo Dhit sp. z o.o.

e-mail: bok@dhit.pl

tel: +48 888 99 98 98