magnesy neodymowe

Co to są neodymowe magnesy? Praktycznie wszystkie "magnesy" w naszym sklepie mamy na magazynie i są dostępne "od ręki" (zobacz wykaz) sprawdź cennik magnesów

uchwyt z magnesem do poszukiwań F 400 POWER z mocnym uchem bocznym i liną

Gdzie zakupić bardzo mocny UM magnes neodymowy do poszukiwań? Uchwyty z magnesami w szczelnej, solidnej obudowie ze stali nadają się wyśmienicie do używania w niesprzyjających warunkach klimatycznych, między innymi w czasie opadów śniegu i deszczu poznaj ofertę...

magnesy z uchwytem

Magnetyczne uchwyty mogą być używane do ułatwienia produkcji, odkrywania wody lub do znajdowania meteorytów z metalu. Mocowania to śruba 3x [M10] duża siła zobacz...

Wysyłka zamówienia zawsze w dzień zlecenia jeżeli zamówienie złożone jest do godziny 14:00 w dni robocze.

logo Dhit sp. z o.o.

Status realizacji zamówienia

sprawdź złożone zamówienie

Każdy Klient, składający u nas zamówienie, ma możliwość szybkiego sprawdzenia jego statusu realizacji zamówienia. W tym celu wystarczy wypełnienie formularza, w którym należy podać numer zamówienia i adres mailowy.
Po jego akceptacji wyświetlana jest informacja, na którym z etapów procesu znajduje się konkretne zamówienie. Jeżeli nie uda się znaleźć zamówienia, to użytkownik otrzyma o tym informację - w takim przypadku trzeba sprawdzić poprawność wprowadzonych danych.

Dokładnie rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie śledzenie swojego zamówienia, dlatego chcemy, aby proces ten był jak najbardziej przejrzysty i wygodny. Wszystko po to, abyś mógł cieszyć się zakupami w naszym sklepie bez żadnych obaw i z pewnością co do otrzymania swojego zamówienia. Proces weryfikacji zamówienia jest prosty i intuicyjny, zaprojektowany z myślą o Twojej wygodzie.

Zapraszamy do skorzystania z naszego formularza sprawdzenia statusu zamówienia, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Aby dowiedzieć się o statusie swojego zamówienia należy wpisać

Dostępne statusy

  • status [0] - złożono zamówienie za pomocą strony WWW
  • status [1] - wpłynęła płatność za przesyłkę (realizacja zamówienia)
  • status [2] - przesyłka została wysłana - proszę czekać na kuriera GLS/InPost
  • status [3] - zamówienie zostało anulowane - prosimy o kontakt
sprawdź status przesyłki

Zamówienie numer

sprawdź złożone zamówienie

Aktualnie Twoje zamówienie ma status:

Dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym sklepie! Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i zostanie wysłane za pośrednictwem kuriera za pobraniem.
Zamówienie w trakcie przygotowania. Twoja zamówienie jest w trakcie przygotowania do dostawy. Dziękujemy za cierpliwość! W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a paczka dotrze wkrótce - jeśli podano numer telefonu przy zamówieniu, będzie wysłany SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Prosimy o odliczenie należnej kwoty w gotówce gdyż zamówienie zostało wysłana za pobraniem.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS

Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS .

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki wysyłane są każdego dnia roboczego, reszta leży w rękach kurierów GLS.
Prosimy przygotować odliczoną kwotę dla kuriera GLS w gotówce - Dziękujemy!

Zamówienie została anulowana - potrzebujemy o kontakt w tej sprawie. Zamówienie zostało anulowane - prosimy o dostarczenie dodatkowych informacji jeśli nadal chcesz otrzymać przesyłkę?
Zamówienie zostało złożone za pomocą strony WWW. Aktualnie przesyłka oczekuje na płatność.
Płatność za przesyłkę została potwierdzona, a przesyłka jest teraz do przygotowania. Twoja przesyłka jest w trakcie przygotowania do wysyłki. W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a przesyłka jest już w drodze - jeśli podałeś numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na przybycie kuriera, który dostarczy Twoją przesyłkę.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy GLS

Aby skontaktować się z firmą kurierską sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej GLS

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki wysyłane są każdego dnia roboczego, reszta leży w rękach kurierów GLS

Zamówienie została anulowana - potrzebujemy o kontakt w tej sprawie. Zamówienie zostało anulowane - prosimy o dostarczenie dodatkowych informacji jeśli nadal chcesz otrzymać przesyłkę?
Zamówienie zostało złożone za pomocą strony WWW. Aktualnie przesyłka oczekuje na płatność.
Płatność za przesyłkę została potwierdzona, a przesyłka jest teraz do przygotowania. Twoja przesyłka jest w trakcie przygotowania do wysyłki. W tym momencie, jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu dodać/usunąć prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz WWW ew. telefonicznie (najszybciej) tel.: +48 22 499 98 98
Zamówienie zostało wysłane, a przesyłka jest już w drodze - jeśli podałeś numer telefonu przy zamówieniu, otrzymasz SMS z numerem do kuriera i numerem paczki. Prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na przybycie kuriera, który dostarczy Twoją przesyłkę.

Data nadania wysyłki:

Sprawdź najpierw co dzieje się z Twoją przesyłką na stronie firmy InPost

Aby skontaktować się z firmą kurierską InPost sprawdź najbliższą filie i telefon firmy kurierskiej

Podczas kontaktu z firmą kurierską GLS/InPost proszę posługiwać się nr przesyłki:

Z naszej strony przesyłki wysyłane są każdego dnia roboczego, reszta leży w rękach kurierów InPost

Zamówienie została anulowana - potrzebujemy o kontakt w tej sprawie. Zamówienie zostało anulowane - prosimy o dostarczenie dodatkowych informacji jeśli nadal chcesz otrzymać przesyłkę?

Jeśli chcesz anulować całkowicie zamówienie kliknij link poniżej:

Jak postępować przy odbiorze przesyłki?

Sprawdź paczkę przy dostawie: Najlepiej jak najszybciej upewnić się, że przesyłka nie nosi śladów uszkodzeń lub nie została "okradziona", przeprowadź kontrolę przy odbiorze od kuriera. Kurier poczeka na tę weryfikację w razie podejrzeń nie odbieraj paczki.
Wyszukaj oznaczenia: Uszkodzone paczki zazwyczaj oznaczane są specjalną firmową taśmą z logo GLS / InPost oraz numerem filii GLS / InPost. Taśmami tymi oklejane są paczki na sortowniach jeśli zostały uszkodzone.
Jeśli zauważysz uszkodzenia: Jeśli odkryjesz uszkodzenia, dokładnie wypełnij protokół szkody wspólnie z kurierem. Ważne jest uwzględnienie rodzaju opakowania, na przykład, czy to karton, folia bąbelkowa, czy wypełnienie styropianowe - wszystko to musi być dokładnie opisane.
Alternatywa - nie odbieraj przesyłki: Jeśli nie chcesz zajmować się formalnościami związanymi z uszkodzoną przesyłką, najlepiej jest po prostu NIE ODBIERAĆ PACZKI. W takim przypadku poinformuj nas jako nadawcę o tym fakcie, abyśmy mogli wysłać przesyłkę jeszcze raz. W tej sytuacji zajmiemy się reklamacją, aby nie obciążać naszego Klienta.

sprawdź status przesyłki
logo Dhit sp. z o.o.

e-mail: bok@dhit.pl

tel: +48 888 99 98 98